Manu-Lotte.reismee.nl

Vertrek amsterdam

Om 18.00uur hebben we afgesproken met onze vrienden en familie in de Tramhalte om afscheid te nemen. Dit afscheid viel ons redelijk zwaar... Om 20.00uur vertrokken met familie naar Schiphol waar we 1 nacht slapen. Ook hier was het weer een moeilijk afscheid! Even de bar ingedoken en daarna naar bed voor een korte nacht met weinig slaap. Zenuwen?

Dan om 07.15uur vertrokken naar luchthaven en om 10.40uur in het vliegtuig. Nog even snel de laatste sms-jes versturen en dan kunnen we eindelijk beginnen aan onze grote droom en het grote avontuur! Hopelijk valt alles mee en hebben we een veilige reis. De eerste vlucht naar Singapore met Singapore Airlines is heel goed meegevallen. Zeker een aanrader!

Op de luchthaven in Singapore hebben we een `naproom` genomen om te douchen en 6uur te slapen. Dan de luchthaven even verkennen en om 19.45uur opgestegen naar Nieuw-Zeeland. Deze vlucht is ook goed meegevallen en in totaal dus 36uur onderweg geweest.

Aankomst Christchurch. Hier is het warmer dan verwacht (25 graden). Even de stad gaan bekijken en genoten van de zon.

Tinne

Oh, Super dat de heenreis allemaal zo vlot is verlopen! Is het hotelletje waar jullie nu zitten ook een beetje oké? Zalig zeg, 25 °!!! Allé... hoop snel weer van jullie te horen!
xxx

PAPA

IK BEN BIJ OME TONY NAAR UWE SITE AAN HET ZIEN IK VIND HEM HEEL MOOI ZODAT IK JULLIE KAN VOLGEN OP JULLIE REIS .
VELE GROETJES VAN PAPA.

Zusje

Aah dat is goed te horen e! zeker dat de vluchten naar daar zijn mee gevallen e.
het is dan toch veel beter weer dan hier.
Hier heeft het gisteren heel de dag geregend.
Geniet er maar heel hard van, jullie verdienen het!
Btw. ik heb al elke nacht een enge droom gehad :D.
Maar ik denk aan jullie e!
Alee. Veel plezier en voorzichtig e.
Daaag xxxx

wim en may

he Mannu en lotte wij vinden het fijn dat jullie heenreis zo goed meevalt en ook het weer lees ik wij hopen dat voor jullie alles mee blijft vallen en dat jullie een prachtige reis hebben. groetjes wim en may

Tinne

Ik moet van ons mama, papa en oma ook heel veel groetjes doen en jullie een hele fijne reis wensen. We denken heel veel aan jullie!!!

xxx

Vake en moeke

Hé , Manu en Lotte , we hebben heel jullie vlucht gevolgd op de p.c. tot de landing in Christchurch.We blijven jullie reis verder volgen en hopen dat alles naar wens verloopt. Groetjes uit Poppel van moeke en vake.

marijn / sylke

das mooi dat het is meegevallen nu kunt ge eraan beginnen ! veel plezier