Manu-Lotte.reismee.nl

Thuiskomst ' home sweet home '

22 – 23 Juli 2011

Home Sweet home! Terug in Belgie! We hebben besloten dat we terug naar huis gaan. Lotte was ziek en ons visum in Thailand verviel ook. Omdat Lotte geen zin had om ziek naar Cambodja te gaan, hebben we besloten om hetzelfde vliegtuig als Kid en Don terug naar huis te nemen. Het is toch wel fijner om daar naar de dokter te kunnen gaan. We vlogen van Bangkok naar Dusseldorf en bleven nog een nacht daar. De volgende dag werden we opgehaald en het was een leuke thuiskomst. Wel wist enkel de familie dat we kwamen en zo konden we onze vrienden de volgende dag eens goed laten schrikken!

We hebben een fantastische reis achter de rug die we nooit meer zullen vergeten en waar we veel uit geleerd hebben. We hebben zoveel prachtige dingen gezien en gedaan die niemand ons nog kan afnemen! Het was geweldig om op plaatsen te komen die niet zo van zelfsprekend zijn en mensen te ontmoeten die je hart raken. Het is raar om te zien hoe verschillend mensen kunnen zijn en hoe anders ze denken en leven als ons. Het is prachtig om te zien hoe snel landschappen en natuur kunnen veranderen en hoeveel prachtige dieren er nog rondlopen. Het gaf ons een fantastisch gevoel om op deze plaatsen te komen en we kijken er naar uit om de rest van de wijde wereld te ontdekken. We beseffen nu hoeveel er op deze aardbol wel niet te zien is!

Ook willen we onze familie en vrienden bedanken . We keken er telkens naar uit om jullie reacties op onze site te lezen. Het was leuk om te weten dat jullie thuis aan ons dachten. Dankzij jullie hebben we deze droomreis kunnen waarmaken! Dank u iedereen!!!

karin lauwers

Dag Lotte en Manu,
Dank jullie dat je mij hebt laten meeleven en genieten van jullie reisverslagen/foto's. Ik vond het heel fijn om jullie belevenissen te mogen volgen. Ik hoop dat jullie nog heel lang mogen nagenieten van de voorbije 8 maand. Lotte, hopelijk ben je ondertussen terug hersteld!!!! En welkom weer in Belgie! (ondanks ons fantastische zomerweer hier). Groetjes en stel het heel goed verder! karin lauwers.

Tinne

't Was leuk om jullie zo mee te kunnen volgen via deze weg, maar ik vindt het toch nog leuker de verhalen nu van jullie te kunnen horen!!! Ben blij dat jullie thuis zijn!!! :)

heidi en johan

het was geweldig om jullie zo te kunnen volgen
maar jullie tinne heeft gelijk
ik ben ook supper blij dat jullie terug zijn heb jullie heel erg gemist
:-) :-) :-)