Manu-Lotte.reismee.nl

Christchurch - Akaroa - Lake Tekapo

'S morgens met de bus naar Sumner gereden en een wandeling gemaakt vanaf Cave Rock langs Scarborough walk en geeindigd bij Taylors Mistake. Een stevige wandeling van 2.5uur.

Onderweg lekker gepicknickd en terug met de bus naar Christchurch. Auto opgehaald en dan maar wat geoefend op het links rijden, want dat is niet gemakkelijk voor de eerste keer.

Cool

De volgende ochtend uitgecheckt en naar Akaroa gereden. Wandeling gemaakt langs de kust in French Bay en daarna op onze camping alvast de volgende dag gepland. Een nederlands koppel ontmoet die op het Noorder eiland wonen. Daar veel info van gekregen, dus onze route wat aangepast. Na een prachtige zonsondergang over de baai vroeg gaan slapen.

Na een koude nacht en het drogen van de tent zijn we vertrokken naar Lake Tekapo. Voor het meer gestopt bij een Pitoresk Kerkje 'the church of the good chepard'. Hier hadden we al een mooi uitzicht over het meer dat echt zo blauw is! Mooi! Overdag genoten van het mooie uitzicht en ' s avonds genoten van de roze zonsondergang. Slaapwel...

Reacties

Reacties

johan en heidi

klinkt echt allemaal super als ik dat allemaal hoor heb ik ook kei veel zin in verlof hihi
geniet er nog lekker van xxx

karinlauwers11@gmail.com

Dag Lotte en Manu,
Ik wilde jullie nog een 'veel succes' mailtje sturen vóór jullie vertrokken, en wat blijkt: al 3 ondertussen van 'onderweg' gekregen. Keileuk om lezen! ik hoop dat jullie dit kunnen blijven volhouden om zo regelmatig een verslagje te sturen. Het voelt alsof je er ook een beetje bij bent, daar aan de tegenoverstelde kant van de wereld. Zeker voor jullie familie ook een hele geruststelling dat het met jullie allemaal prima loopt! Ik wens jullie alvast heel veel fijne avonturen, succes met het links rijden en ik blijf jullie volgen hoor! groetjes aan de Maori's! karin lauwers

Tinne

Wauw, dat klinkt super allemaal... Ja, dat links rijden zal in't begin niet meevallen, doe maar voorzichtig... Maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan!! Ik mis jullie hoor... moet veel aan jullie denken en het doet deugd te horen dat alles goed gaat!!! Veel plezier en tot gauw weer!!!
xxx

Zusje

Dat is allemaal leuk te horen !
En jullie hebben al een koppel leren kennen. Dat is goed, dan kunnen jullie andere dingen bezoeken die je eerst niet had kunnen bedenken.
Groetjes van mama & mij.
Veel plezier en goed links rijden :-) xxx

Mama en Papa

Wij zijn blij dat het goed gaat met jullie. We lezen
verhaaltjes om jaloers op te zijn. Geniet er maar van!
Ome Jan reist ook met jullie mee, maar sinds zaterdag
ligt hij in het ziekenhuis.Hij heeft last van zijn maag
vanwege de chemo. Zodra hij thuis is neemt hij de draad weer op.
We kijken reeds uit naar het volgende mailtje.
En reis voorzichtig verder.

Groetjes, ook van de 2 oma's

sander

ja dat links rijden daar zou ik nog niet eens aan moeten beginnen maar nu heb ik de site gevonden en gaan ik jullie op de voet volgend
groeten sander

Moeke en Vake

Hallo, Manu en Lotte hier schijnt de zon voor de 2de dag en het is aangenaam ,omdat we in de tuin iets kunnen doen .Ons Vake gaat vanmiddag biljarten en ik heb 4 dagen met een dikke knie gezeten( ijs opgelegd) verder is alles hier goed en volgen we al de mailtjes die jullie worden toegestuurd.Echt leuk om zo op reis te zijn en toch de toestand van de thuishaven op de voet te kunnen volgen. Geniet met volle teugen van deze fantastische trip en breng voor ons veel verhalen en foto's mee .Groetjes van ons beide . Moeke en Vake..

Papa

He Manu en Lotte, ik ben bij ome Tony en ben de mailtjes voor jullie aan het lezen, ik ben blij dat alles goed gaat met jullie vele groeten en tot wederhoren
van Papa

Sam en Romy

Hoi allebei! we zijn blij dat alles daar goed gaat, we hopen dat jullie je amuseren en veel foto's gaan maken om aan ons te laten zien als jullie terug zijn:) we missen jullie, zeker sam bij het sjotteren. Gisteren een dikke flop geworden, haha:p amuseer jullie nog! Groetjes en kusjes, romy en sam.

Kiki & ingrid

Wauw,tis precies al de moeite en ge bent nog mer just vertrokke..heel veel succes met het auto rijde( misschien een L inhange)haha..veel plezier op jullie trektocht...

Karen

Hey. Klinkt allemaal super wat jullie daar al gezien en bezocht hebben! Ik was het kaartje kwijt met jullie informatie dus had van Tinne een kaartje gekregen en ben direct komen kijken om de verslagen te lezen ;) Ik ben al benieuwd naar de eerste foto's. Hou jullie goed daar. Grts Karen xx

Rob

Hoi manu en Lotte
Werkt super die emails met jullie reisverhalen.
Top om te Lezen dat jullie zo genieten en het eigenlijk nog maar pas begonnen. Hoop dat jullie het vol houden regelmatig iets te schrijven.
Groet Rob

Monique

hé Manu & Lotte, ja als je dat allemaal leest. super zeg! zalig, dat uitzicht en zo. Lotte nog bedankt voor je lieve brief, betekend heel veel voor me. stel het nog goed daar. en tot ...? jullie terug zijn ;) had er graag bij geweest in den tramhalte ;) xxx paul & Monique & Tess

Annelies

Hallo Lotte en Manu,

Leuk seg om jullie zo een beetje te kunnen volgen, erg spannend allemaal! Ik wil jullie veel succes wensen met dit avontuur! Doe voorzichtig, maar vooral, Geniet ervan!!!

Groetjes Annelies en Grady!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!