Manu-Lotte.reismee.nl

Abel Tasman NP - Nelson

25-26-27 Februari 2011

Aangekomen in het Abel Tasman NP in het dorpje Marahau. Vanuit hier nemen we morgen een watertaxi naar Torrent Bay en wandelen we terug naar Marahau.

Na een slechte nacht met heel veel regen, maar vertrokken naar het vetrekpunt van de watertaxi. We werden met tractor, met daarachter een aanhangwagen met boot op, de zee ingereden (er is hier namelijk geen haven). We werden 14km verder in Torrent Bay gedropt uit onze boot, hier was ook geen haven, dus met onze mik tot in het water...

Undecided
. Dan begonnen met wandelen door een baai waar bijna geen water in stond, dit was een kortere weg. Hier werden onze schoenen wel getest of ze waterdicht waren. Het water kwam soms tot net niet over de rand van onze schoenen. Onze wandeling verder gezet waar we onderweg tussen de bomen zee en strand konden zien. We zijn 2 maal gestopt bij een baai waar we op het strand hebben gezeten en hoogstens 8 mensen waren op een strand van 150m breed, dus dit was genieten!
Cool
Na 6uurs terug aangekomen op onze camping. Verder een rustige avond gehad met wel 10000 sterren aan de hemel, nooit eerder gezien!
Surprised

Vandaag een rustige dag gehad. Van Marahau naar Nelson gereden. Onderweg een marktje gedaan. Aangekomen in Nelson en de stad even verkend en een camping gevonden in de Maitai Vallei. `s Avonds had Manu gedoucht en deed zijn jeansbroek aan, maar deze zat ineens wel heel strak! Zou dat aan de droogkast liggen of aan het lekkere eten hier?!

Wink

Zusje

Ik dacht eerder dat Manu daar z'n buikje wel zou verliezen maar het blijkt dus niet te zijn :).
Als jullie maar veel genieten! in Thailand zal je buikje wel veranderen denk ik :) Haha.
Nu ga ik het volgend verhaaltje lezen en dan de foto's bekijken ben eens benieuwd!
Heel veel plezier en let goed op elkaar. Doeii xxx
En een pootje van Sam & Roosje

Monique

super om te lezen allemaal! zalig dat uitzicht daar! en zo'n zalig weertje. ik ben jaloers! ;) geniet en nog van samen! en lotte bedankt voor je lieve brief! super lief van je dat je aan ons denkt. groetjes Monique & tess

frank vetter

hartstikke leuk wa jullie doen, veel plezier en geniet erva, grt frank vetter