Manu-Lotte.reismee.nl

Picton

28 Februari - 01 Maart 2011

`s Morgens vertrokken richting Picton, hier gaan we onze laatste dagen op het Zuidereiland doorbrengen. Onderweg naar Picton de Queen Charlotte Drive genomen en hier onderweg bij een mooi uitzicht gepicknickt. Meteen toen we aankwamen in Picton onze ferry gezien waarmee we onze oversteek gaan maken naar het Noordereiland. Tent opgesteld, stad verkend, terrasje gedaan, dan naar de kleine haven gegaanen hier spotte Manu een Sting Ray. Best een grote dus enkele foto`s getrokken.

Vandaag een wandeling gedaan vanuit onze camping in Waikawa naar Picton Harbour. Vanuit daar is onze wandeltocht begonnen. We hebben heel de Snouttrack gedaan. Onderweg gestop bij het Queen Charlotte View met een mooi uitzicht over Queen Charlotte Sound. Het was een zwaardere tocht danwe dachten,het was een echte kuitenbijter! `s Avonds zaten we in de keueken en we kwamen voor de 4de maal het koppel uit Arendonk tegen, dus nu samen een pint gedronken en adressen uitgewisseld.

mama en Rob

Wat een fantastische reis zijn jullie aan het maken! Wij zijn natuurlijk allemaal stikjaloers. Prachtige foto's en ervaringen; hier kan je NOOIT , NOOIT spijt van krijgen! Jullie zien er verdorie gezond en ontspannen uit.
Tot gauw , hoop dat jullie nog kunnen wennen hier in osn kikkerlandje!

Tinne

Wat een verhalen en wat een foto's zeg!!! Zoveel te zien daar! Echt van het ene uiterste naar het andere!!!! Wij kunnen er hier alleen maar jaloers op zijn! Have fun! Tot gauw weer! xxx

sander

amai gaat jullie daar percies wel heel goed!
mooie verhalen en mooie fotos!
veel plezier nog !
x

Papa en Annie

He Manu en Lotte, ik heb de verhalen gelezen en de foto's gezien en vind ze zeer mooi,je zou er nog jaloers op worden. Ik rij nu naar Arendonk want ik moet op controle. De groetjes van ons en geniet ervan.
Papa en Annie.

Moeke en Vake

Hallo, beste avonturiers ,wat is het in South -N.Z. toch mooi en jullie schrikken ook niet terug voor wat avontuur.Schitterend ,geniet maar met volle teugen en onthoud zoveel mogelijk tot je terug komt want we verlangen nu al naar jullie verhalen .Hier gaat alles nog steeds goed en vandaag 2 Maart schijnt een felle zon voor het eerst sinds weken.Het is nu 2 uur s' middags en het is 10°.Zo dit was het alweer.Groetjes Moeke en Vake.

Sam

Jullie hebben ons wel nieuwsgierig gemaakt want wij kregen 2 weken niets meer te zien van verhalen e.d. en nu ineens 3 :) zal wel vertraging of iets opgezeten hebben.
Leuke verhalen, en amuseer je daar nog.

wim en may

he Manu en Lotte mooie reisverhalen en heel mooie fotos en geweldig mooi weer breng maar veel warmte mee naar poppel als jullie terug komen al jullie kleren uit jullie koffers en alles vol stompen met verhalen en veel veel zon geniet nog veel van jullie reis en veel groetjes uit poppel. wim en may

Karin lauwers

Hoi Manu en Lotte,
Blij om weer wat van jullie te lezen, 'k ben wel ongerust geweest na de aardbeving! Gelukkig kwam hier al snel bericht dat jullie niet meer in de buurt van Christchurch zaten. Ik heb jullie site ook doorgegeven aan ons Ellen, kan ze jullie avonturen (met heimwee en jaloezie, vrees ik haha) mee volgen. Stel het verder heel goed samen met al die geweldige belevenissen (en hopelijk kan Manu ondertussen weer in zijn broek). groetjes karin.