Manu-Lotte.reismee.nl

Auckland!!!

18 -19 - 20 - 21 maart 2011

Deze morgen onze tent beginnen te wassen, want deze moet proper zijn om mee te nemen naar Australie. Toen de tent droog was, zijn we vertrokken naar Auckland. Het hotel hadden we snel gevonden, want het was midden in het centrum. Daarna gaan inchecken in het hotel. De kamer was niet zo groot, maar wel proper en met een klein keukentje. Ook hebben we een prachtig uitzicht over de stad, de skytower en de haven. Dan de auto leeg gemaakt en terug gebracht naar het verhuurkantoor,want parkeren kost hier wel wat! Naar de haven gaan kijken en echt heel mooie boten gezien, waar wij alleen nog van kunnen dromen... `s Avonds een terrasje en boodschappen gedaan. Dan genoten op onze hotelkamer van het uitzicht.

Toch optijd wakker geworden, hoewel we ons hadden voorgenomen om uit te slapen. Eerst wat gaan shoppen en dan naar Mc Donalds om te profiteren van de Free Wifi! Naar de haven gegaan om een boottocht te maken door en rond de haven van Auckland. Op de boot hadden we een goed zicht over de stad, de skytower en de Harbour Bridge, wat een grote brug! Na het avondeten wat in de stad rondgelopen en al even gaan kijken bij de skytower. Die is gigantisch!

Vandaag onze Backpack ingeladen en watspullen achtergelaten voor de poetsvrouwen krijgen namelijk niet alles mee. Daarna weeral gaan windowshoppen en uiteindelijk een nieuw kleedje gekocht voor Lotte haar verjaardagsavond. Wat wordt ze toch verwend! `s Avonds naar de skytower gegaan, waar we eerst mochten rondkijken op 186m hoogte op de Main Lookout. Het uitzicht hier was fantastisch en we waren juist optijd voor de zonsondergang. We konden heel de stad zien en na een kwartiertje was deze vol kleine lichtjes, echt mooi! Daarna lekker gegeten van het buffet en een glaasje gedronken. Het was een geslaagde laatste avond in Nieuw-Zeeland!

Om 10u uitgecheckt en onze rugzakken in de lockers van het hotel achtergelaten. Dan naar het winkelcentrum gegaan en in een Chinees massagecentrum ons eens goed laten masseren aan nek en schouders. Het was wel wat hardhandig, maar deed wel deugd. Over een paar uur vertrekken we naar de luchthaven om naar Australie te vliegen.

BYE BYE KIWI`S

OP NAAR DE AUSSIES !!!

WE`RE GOING DOWN UNDER...

Cool

mama en rob

Morning Aussies of nog Kiwi's, we hebben nog even foto's bijgekocht zodat jullie volgende avontuur weer net zo mooi kan vastgelegd worden als bij de Kiwi's. Wij zijn er weer klaar voor en alvast reuze benieuwd !

Marijke en Tom

Hey!!! Het gaat jullie precies goed af daar! Echt super leuke verhalen en foto's! Geniet er nog van en pas goed op elkaar!
Groetjes van ons
xxx

papa

He Manu en Lotte mooie verhalen en leuke foto's , ik ben iedere keer weer benieuwd naar de volgende reeks.
Groetjes van Papa en Annie.