Manu-Lotte.reismee.nl

Agnes Water, Town 1770

29 - 30 - 31 Maart & 1 april 2011

Vandaag vertrokken naar Agnes Water, Town of 1770. We hadden hier nog geen hostel geboekt, maar bij het uitstappen van de bus stonden er verschillende hostels te wachten op mensen die wel gereserveerd hadden. Er was er eentje bij die nog wel een dorm vrij had. `s Avonds nog wat gebuurt met Loes en Anouk, 2 meiden uit de omgeving van Reusel. In het hostel opgevangen dat er overstromingen zijn op de weg naar Airlie Beach, onze volgende bestemming. Ook nog een extra nacht bijgeboekt op een 2-persoonskamer voor morgen.

Vanmorgen naar de receptie gegaan om te verhuizen naar onze andere kamer. Deze was blijkbaar dubbel geboekt, dus kregen we een upgrade naar een appartement met eigen living, tv, badkamer, terras, keuken en 2 relaxzetels. wat een LUXE

Laughing
! `s Avonds wat op internet gezeten en gepoold, want het regent hier al vanaf onze aankomst.

Weer regen, regen, regen,... Onze Greyhoundbus gecontacteerd of we deze avond konden vertrekken, dat bleek dus niet te gaan want er zijn nog steeds overstromingen
Frown
. Dan maar een extra nacht bijgeboekt in ons appartement. Gebeld naar Airlie Beach, waar we normaal een boottocht hadden voor 02-04-11. Deze al maar verzet naar 07-04-11 voor de zekerheid.

`s Morgens naar de bus gebeld en we kunnen deze avond vertrekken naar Airlie Beach met de nachtbus. Gelukkig! In de namiddag in het hostel gezeten bij Loes en Anouk en naar het centrum geweest om ons bezig te houden. `s Avonds de bus gepakt en maar hopen dat we door Mackay geraken en dat het water weggetrokken is. We hadden een grappige buschauffuer, die heel zenuwachtig was, in zichzelf praatte en stiekem aan het roken was haha. Deze nacht weinig geslapen. De busrit viel tegen.

Tinne

Ah, goed dat jullie eindelijk zijn kunnen vertrekken naar de whitsundays!!! Geniet ervan, zal wel super zijn!!! tot gauw zusje en manu!!!

marijn Sylke

leuk dat jullie nederlands talige mensen ontmoeten , maar wel spijtig van de vele regen daar !
nog veel plezier missen jullie

sander vr

ik zie dat jullie het nog goed stellen daar dus nog veel plezier daar en hou ons maar goed op de hoogte want het is leuk om de verhalen mee te kunnen volgen groetjes sanderxxx

kid en vin

WIJ MISSEN JULLIE XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX KID EN VIN

may en wim

he kom maar terug naar hier za hier is het heel goie weer we zijn bijna allemaal negertjes dan weet je het wel he . zeg er klopt niet altijd iets want telkens is hotel verkeerd gezet maar allee we weten wat jullie bedoelennog de groeten aan je wederhelft en tot het volgende reisverhaal. groetjes may en wim