Manu-Lotte.reismee.nl

Airlie Beach

2 - 3 - 4 - 5 April 2011

'S morgens aangekomen in Airlie Beach. En het weer was er nog steeds niet goed... Zelfde dag naar het kantoor van de Whitsundays Sailing gegaan en onze boottocht kon terug verzet worden naar een vroegere datum dus wij blij

Laughing
! Worden we dezelfde dag nog opgebeld dat de boot dubbel geboekt was en dat we een upgrade kregen naar een duurdere boot normaal gezien 400 $ pp meer dus wij weer blij...
Laughing
Volgende dag worden we opgebeld dat onze boot is geannuleerd door onderhoudswerken, wat wij dus niet geloven maar ja ze hebben ons gewoon wat aan het lijntje gehouden, dus wij niet zo blij
Frown
!!! Enige voordeel is dat we ons geld terug krijgen en dat het eigenlijk toch niet zo'n goei weer is om naar de whitsundays te gaan.Dan zullen we hier maar een keer voor terug komen, of een tripke plannen naar de Malediven
Wink
. Dus hebben we 4 dagen in Airlie beach gezeten in de regen, niet gezien niets gedaan, alleen geld opgemaakt en wat gepoold! Wel hadden wel een goed hostel waar we gratis internet hadden dus onze reis naar Bali enz... al wat meer uitgestippeld. Dan maar besloten om ineens door te reizen naar Cairns omdat het toch overal even 'goei' weer is haha.

Tinne

Toch wel echt jammer van dat weer zeg... Maar dan zijn jullie in ieder geval goed uitgerust als jullie naar Alice springs vertrekken!!! Succes met de trektocht daar!!! Hier ist in ieder geval stralend weer al de hele week!!! Sebiet een terraske doen sè :)... Tot gauw!! xxx

marijn sylke

hej

echt spijtig van het weer daar hier is het inderdaad lekker haha ! blijf verhalen posten en foto's nog veel plezier grts