Manu-Lotte.reismee.nl

Melbourne

19-20-21-22-23 April 2011

Om 9 u naar Melbourne gevlogen waar we uitgenodigd zijn bij een koppel Monica & George die we hebben leren kennen tijdens onze tocht in de outback. Deze wonen in de 'Eureka tower' hoogste toren van Melbourne

Surprised
. Dus hebben we geluk dat we daar enkele dagen mogen overnachten. 'S middags in Melbourne geland en eerst even de stad verkend om dan naar Monica & George gegaan. Wat een schoon uitzicht amai!!! Het appartement heeft in de living 1 heel grote raam dus een mooi zicht over de rivier, station, en de stad.... We kregen hier ook onze eigen kamer en badkamer, dus nog eens goed geslapen na 5 dagen in de 'Swags' op de grond! Eerste dagen de stad wat verkend, The Botanic gardens, Queen victoria market, chinatown en gewoon wat window shoppen en wat rondslenteren in de city, en natuurlijk genieten van het mooi uitzicht vanop het appartement. Ook zijn we naar het strand van Melbourne gegaan, hier stonden kleine strandhuisjes die je kan huren voor een 150.000 $ per jaar voor uw strand spullen in op te bergen...! Zwemmen konden we niet om dat er veel Jellyfish in het water zat
Laughing
! Dezelfde avond naar de Blue pinguins gaan kijken waar deze aan land kwamen! De laatste avond hebben we voor Monica & George een lekkere Belgische maaltijd gemaakt om hen te bedanken voor hun gastvrijheid en hebben hun dan ook uitgenodigd om naar ons te komen in Belgie. Daarna zijn we samen naar een footygame (Australian footbal game) gaan kijken in het Melbourne Etihad stadion! Als 'echte' Aussies is een footygame: bier, voetbal, en meatpie! Dus manu volgde deze traditie ook maar! Na 5 dagen goed slapen, rusten en genieten kunnen we weer verder door trekken naar Sydney
Cool
!

Kato

Allemaal geweldig voor dat te lezen en de foto's te zien!
Jullie genieten vast heel hard. Leuk dat jullie hen ook hebben uitgenodigt naar ons klein landje. Ben eens benieuwd hun dan te zien!
Leuk en vriendelijk van hun dat jullie er mochten overnachten. hebben jullie weer even kunnen bij slapen! Dikke Kus. zusje Kato xxxx

smits.vanloon@skynet.be

Hallo Lotte en Manu,

Jullie zijn nu al een tijdje onderweg en aan de foto's te zien stellen jullie het prima!Wat hebben jullie al veel gezien en beleefd, om jaloers op te worden...Wij proberen alles een beetje mee te volgen en het is elke keer weer leuk ...Nog heel veel plezier en pas goed op elkaar.Ann en Paul