Manu-Lotte.reismee.nl

Sydney

24 - 25 - 26 - 27 - 28 April 2011

's Morgens werden we naar de luchthaven gebracht om onze vlucht naar Sydney te pakken! Daar aangekomen de trein genomen naar ons hotel. We hebben een hotel geboekt in het noorden van Sydney niet in het centrum. We hebben een goeie grote kamer met zicht op de stad en kunnen met de bus elke dag naar het centrum. Dus dat is geen probleem he... Vanaf ons hotel konden we de grote 'Sydney Harbour Bridge' al zien! Deze zijn we dan ook over gewandeld toen we naar het centrum liepen. Vanop de brug hadden we ook een mooi uitzicht over het opera gebouw,centrum, enz... Ook zijn we hier 's morgensvroeg naar the fish market gegaan, waar alle Chinezen of Japaners een grote feest maaltijd met vis naar binnen aan het spelen waren! We hebben hier ook maar wat verse vis gegeten met frieten natuurlijk! Als kerstkado moest Manu naar het Belgium Beer Cafe gaan en een lekkere frisse pint gaan drinken. Dit hebben we dus gedaan, bedankt Tinne

Laughing
en spijtig dat je er niet bij kon zijn. Hier hebben we dan ook maar ineens mosselen met friet gegeten en voor lotte de steak bearnaise... Dat smaakte wel!

Dit zijn onze laatste dagen in Australie! Dus laten we ons korte Aussie bestaan achter ons en gaan we all the way Asian Style, spannend! Zijn echt benieuwd wat dat gaat zijn...

Tongue out

De foto's op onze site zetten gaat wat moeilijk! Maar we blijven proberen om ze er op te zetten.

karin lauwers

Hé Lotte en Manu, jullie Aussie verhalen heb ik uiteraard met veel aandacht gelezen. Ik kwam dezelfde steden en zelfs ook ervaringen tegen die ik van ons Ellen ook had gehoord. De tocht in de outback van Alice Springs, zelfs herkenbaar (buiten de muizen die over je liepen!). Grrr!!!
Fijn dat jullie de Australische gastvrijheid hebben ervaren. Ik had ook nog een adresje voor jullie in Brisbane, een Belgische dame die er al 25 jaar woont, maar jullie bleken daar net te zijn toen zij in Belgie op bezoek was bij haar Belgische familie.
En nu op naar Bali? Zal wel een heel andere wereld zijn hé. Hou je papieren en waardevolle zaken maar goed in de gaten. Wij zijn pas naar Athene geweest, zakkenroller tegengekomen die heel mijn officiele documenten mee heeft genomen: paspoort, rijbewijs, bankkaarten, geld... een heel gedoe om via politie en ambassade weer met alles in orde te raken én om terug op het vliegtuig te mogen. Gelukkig was er een Belgische ambassade in Athene, dus viel al bij al nog mee. Ik wil maar zeggen: een gewaarschuwd man telt voor 2 en leert ineens weer heel wat bij!!!
Een heel fijne reis verder!
karin Lauwers.

tante Linda en Saar

He Manu en Lotte, ik ben hier samen met Saar ( dat is een van de meisjes waar ik op pas) jullie verhalen aan het lezen en de foto's aan het bekijken en Saar wil ook op wereldreis als ze wat ouder is. vele groeten en tot het volgende verhaal.

may en wim

he Manu en Lotte je beleefd nog al wat op jullie reis elke keer mooi om te lezen en ook nog prachtige fotos elke keer zodus we kijken weer uit naar het volgende .nog de groetjes vanuit poppel . may en wim

mama en papa Lotte

We zijn blij te horen dat jullie het nog altijd goed stellen.Nieuw Zeeland en Australie(de 2 puntjes lukken me niet)zijn achter de rug. Op naar het aziatsch avontuur. Veel plezier en hopelijk ook leuke contacten in Bali.Groetjes