Manu-Lotte.reismee.nl

Gili trawangan

3 - 12 Mei 2011

Hallo hallo hier zijn we weer met ons volgende verhaal.

Deze keer hebben we niet veel te vertellen want we hebbenniet veel gedaan! Maar wehebben het wel goed gehad

Cool

Met de fastboot vertrokken naar Gili Trawangan! Dit is een klein eiland naast Lombok, waar geen auto's en brommers rijden. Enkel paard met kar en fiets. Dat geeft een speciale en rustige sfeer. Tenminste niet heel de tijd: Taxi,taxi transport...! Het is een klein eiland dat je kan rondwandelen in een paar uur. We hebben lekker genoten van de zon en de zee. Het zijn hier prachtige stranden. Aan de ene kant van het eiland heb je de hotels, bars en winkels en aan de andere kant is er alleen natuur en witte stranden. We zijn hier gaan snorkelen en dit was echt de moeite. Veel gekleurde vissen gezien, veel schildpadden en een haai

Surprised
!Ook hebben we kleine schildpadden gezien in het 'turtle conservation centre'. Zij zorgen ervoor dat de baby schildpadden overleven en als ze groot genoegzijn teruggezet worden in de zee. Hier hebben we dan ook maar een donatie gedaan!Strandwandelingen gemaakt en `s avonds naar de zonsondergang gaan kijken. Er is geen politie op het eiland, maar toch is het hier veilig. Eigenlijk was het de bedoeling dat we hier 3 dagen gingen blijven, maar omdat het hier zo goed was, zijn we maar wat langer gebleven
Wink
!

Veel groetjes, en tot de volgende!

Tinne

Ben al benieuwd naar de foto's van die mooie stranden!!!

tante Linda

He Manu en Lotte,leuk verhaal kijk al uit naar het volgende groetjes

marijn

geniet er maar van en rust maar goed uit voor je volgende avontuur ben al benieuwd wat er nu gaat komen na alles wat we al gelezen hebben ! groetjes

Marijke en Tom

Het ziet er weer allemaal super tof uit! Leuke verhalen en foto's! Geniet er nog van! xxx