Manu-Lotte.reismee.nl

Singapore

21 - 22 -23 Mei 2011

Er even tussenuit in de wereldstad/land Singapore. Hier moeten we tenminste onze rok niet aan doen

Laughing
. Het was een indrukwekkende stad met veel westerse invloeden. Het is een stad met een mix van culturen. Alles is hier heel modern en proper. Onze missie was om hier een camera te kopen. Die camera hebben we dan ook, maar om deze te krijgen... Dat was een hele belevenis. Meer details volgen nog later. Ons hotel was in Little India. En het zag er ook echt zo uit! Op zondagavond komen alle indiers buiten en gaan ze in hurkzit op de straten zitten. In de stad, bij het water, is er een immens gebouw waar bovenop een boot ligt. Hier rond is er `s avonds een grote lazershow te zien met grote fonteinen, vuur en muziek
Cool
. Alle mensen in de stad kwamen ernaar kijken. Je kon ook langs de rivier wandelen waar alle huizen felle kleuren hadden.Het reuzenrat de 'frequent flyer' gaan bewonderen en waar we ook nog een stuk over het formule 1 circuit zijn gelopen!

Papa en Annie

Hallo Manu en Lotte, we hebben jullie verhalen weer gelezen en de foto's bekeken. Jullie zien er op de foto's alle twee goed uit en komen zo te zien niets tekort. Geniet nog verder van jullie reis en wij kijken weer uit naar het volgende verhaal. Groetjes van papa, Annie, ome Tony en tante Linda

Brenda

Zo te lezen en de foto's te zien amuseren jullie je eigen wel en al veel toffe dingen gedaan en gezien.Geniet er nog goe van hé!!
Veel plezier.. Grtjs x x Brenda

may en wim

sorry er even tussen uit geweest . wij hebben jullie reisverhalen en fotos bekeken ze zijn de moeite en ook de fotos zijn heel mooi jullie zien er allebei stralend uit jullie stellen het wel goed he op jullie wereldreis. nog de groetjes uit poppel en tot de volgende